Edukacja seksualna odkryta, cz.VI. Esencja seksedukacji.

23 grudnia 2024

Obraz tytułowy: Sodoma i Gomora wg AI. https://www.deviantart.com/cyberflora/art/Sodom-and-Gomorrah-1074372359

Oto głos w dyskusji publicznej o edukacji seksualnej dla Polski. Odkrywam ukryte motywy i znaczenia tego, czym globalne siły chcą zaatakować polskie dzieci i rodziny. Część szósta, z sześciu. Na końcu znajduje się bibliografia źródeł.

Niniejszy cykl o edukacji seksualnej jest częścią większej publikacji, która ukaże się już niebawem pt. „Poradnik świadomego narodu”.

Wcześniejsze części:

Edukacja seksualna odkryta, cz.I-nienaukowość

Edukacja seksualna odkryta, cz.II-wróg u drzwi

Edukacja seksualna odkryta, cz.III-mędrcy seksualizacji

Edukacja seksualna odkryta, cz.IV-propaganda

Edukacja seksualna odkryta, cz.V-prawdziwe cele

Tej tematyce Poradnik poświęca dużo miejsca i uwagi, jest to bowiem sprawa ważna dla przyszłości narodu, skupiająca w sobie wiele wątków, a także pokazuje, jakich sposobów używają globalni gnostyccy bramini przeciw narodom. Dla potrzeb walki informacyjnej i przekonywania ludzi potrzeba jednak treści zwartej i skondensowanej, i taka występuje w tej lekcji.

Źródło edukacji seksualnej

Podstawy naukowe edukacji seksualnej

Naukowcy edukacji seksualnej

Tożsamość edukacji seksualnej

Cele edukacji seksualnej

Skuteczność edukacji seksualnej w usuwaniu problemów

Kompetencje edukacji seksualnej

W ramach tego przedmiotu można wyróżnić trzy kompetencje, mające charakter zarówno osobisty, jak też społeczny:

Skutki edukacji seksualnej

Oficjalnie ma nastać powszechne szczęście i zadowolenie, w zgodnej społeczności ludzkiej złożonej ze szczęśliwych, spełnionych jednostek, decydujących samodzielnie o sposobach spędzenia życia, dokonujących wolnych, świadomych wyborów. Społeczność ta będzie kierować się miłością, szanować różnorodność i godność każdej osoby ludzkiej, niezależnie od jej tożsamości oraz ekspresji seksualnej i płciowej. Wyeliminowane zostaną gwałty, molestowanie, wykorzystanie i przemoc, również seksualna.

Należy traktować tą narrację jako zmutowaną wersję propagandy komunistycznej. W rzeczywistości spodziewane cele mają być zgoła inne. Po zrujnowaniu psychiki dzieci i destabilizacji młodzieży ma nastąpić dalsza destabilizacja rodzin. W efekcie nastąpi destabilizacja polityki, gospodarki, obronności i katastrofa demograficzna. Społeczeństwo w coraz większym stopniu będzie składać się z pasożytów, niezdolnych do pracy i życia rodzinnego. W ciągu trzech pokoleń naród ma ulec znaczącej redukcji, a państwo ma utracić zdolność samoregulacji. Następnie terytorium Polski ma zostać zasiedlone nowymi mieszkańcami z innych kultur. Polska ma zniknąć jako tożsamość, a stać się tylko obszarem geograficznym. Upadek, następujący w ciągu trzech pokoleń ma być przeprowadzony w dwóch etapach neokomunistycznej rzeczywistości: pierwszy etap to rewolucja seksualna, powodująca chaos; drugi etap to wprowadzenie nowego porządku w postaci komunistycznej technokracji.

Przykłady historyczne

Dla potwierdzenia wystarczy przyjrzeć się współczesnej historii Europy. Przed Wielką Wojną państwa europejskie były potężne, stabilne politycznie i ekonomicznie, rządziły większością świata, a ich społeczeństwa stopniowo zwiększały swoją zamożność. We wszystkich państwach Europy panowała chrześcijańska etyka seksualna, opierająca się na małżeństwie na całe życie, miłości, wierności i uczciwości małżeńskiej. Celem seksualności była w pierwszym rzędzie prokreacja, potem następowały inne jej zastosowania, dlatego biała ludność Europy przyrastała liczebnie. W ciągu 110 lat sytuacja uległa całkowitej zmianie.

Seksualność została po kolei wyzwolona ze wszystkich trybów, służących rodzinom i narodom. Wyzwolenie następowało kolejno od: małżeństwa, rodziny, prokreacji, płodności, moralności, heteroseksualności, płci. Treści, umieszczone w edukacji seksualnej wg WHO przez większą część historii ludzkości traktowano jako sytuacje niepożądane, zboczenia i zaburzenia psychiczne. Niektóre wprost były zabronione i karane. Od połowy wieku XVIII nieśmiało, a od końca XIX w. jawnie głoszono te treści jako postulaty emancypacji, potem awansowały na stałą praktykę części społeczeństw Zachodu, a w końcu uznano je za normę społeczną i zaczęto nauczać w szkole pod przymusem. Skutki są jawne dla każdego, kto chce znać prawdę. Spadek dzietności i kryzys demograficzny, rozpad rodzin, problemy psychiczne, imigracja, wzrost przemocy, kryzys ekonomiczny, brak samodzielnej polityki.

Wniosek jest prosty i jednoznaczny. Obecne problemy społeczne w Polsce zostały przeszczepione z Zachodu jako celowy projekt. Dotąd deprawacja moralności odbywała się nieoficjalnie, poprzez kulturę masową. W roku 2024 r. rząd warszawski, działając na mocy legitymacji sił globalno – unijnych przystąpił do ostatecznej likwidacji moralności, poprzez przymus deprawacji w szkołach. Jeśli Polacy chcą przetrwać jako naród, zachować swoje państwo, bezpieczeństwo i dobrobyt, muszą się z całą mocą przeciwstawić tym działaniom. Nie można się spodziewać, że rząd warszawski będzie słuchał narodu, działa bowiem z ramienia innych sił. Naród musi więc być świadom wrogich działań władzy i konsolidować się wewnętrznie, aby w przyszłości zapewnić sobie przejęcie kontroli nad państwem. Docelowo zaś trzeba odpowiedzieć na przymusową deprawację w szkołach własną wersją edukacji seksualnej, zapewniającej narodowi przetrwanie.

Koniec części szóstej z sześciu.

Polub nasz profil na Facebooku i śledź naszą działalność na bieżąco.

Wesprzyj portal
Budujmy razem miejsce dla poważnej debaty o społeczeństwie i państwie polskim
Wesprzyj

Bibliografia

Dokumenty:

Gender Transformative Education

https://www.unicef.org/reports/gender-transformative-education, dostęp 09.12.2024

Gnoza, gnostycyzm, neognostycyzm.

http://hamlet.edu.pl/gnoza, dostęp 09.12.2024

Kluczowe zasady. Wspieranie tworzenia i wdrażania polityki na rzecz edukacji włączającej 2021

https://www.european-agency.org/sites/default/files/Key_Principles_2021_PL.pdf,

dostęp 09.12.2024

Marek Puzio. Prawda o edukacji seksualnej. O czym nie powiedzą edukatorzy seksualni?https://ordoiuris.pl/sites/default/files/inline-files/Raport_Edukacja_Seksualna%20EBOOK.pdf dostęp 10.12.2024

Standardy edukacji seksualnej w Europie https://www.bzga-whocc.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/BZgA_Standards_Polish.pdf dostęp 09.12.2024

Transforming Educational Summit 2022

https://www.un.org/en/transforming-education-summit, dostęp 09.12.2022

Uwagi do projektów rozporządzeń Ministra Edukacji dotyczących likwidacji Wychowania do życia w rodzinie i wprowadzenia do szkół przedmiotu „Edukacja zdrowotna”,

https://www.ratujmyszkole.pl/wp-content/uploads/2024/11/Analiza-zbiorcza-edukacja-zdrowotna.pdf dostęp 09.12.2024

Artykuły ze stron internetowych:

La Mettrie. Portet odsuniętego myśliciela

https://www.lsr-projekt.de/poly/pllmsex.html, dostęp 10.12.2024

https://www.kalalunatemple.com.pl/czarna-tantra/

https://www.anahatatantra.com/pl/czarna-tantra-czerwona-biala-roznice

https://www.ezosfera.pl/leszek/artykul/699

Książki:

Avalon Arthur Joga Kundalini – ścieżka poznania siebie, Indygo Book 2023

Bashan Artur L. Indie, Państwowy Instytut Wydawniczy 1964

Butler Judith Uwikłani w płeć. Feminizm i polityka tożsamości. Wydawnictwo Krytyki Politycznej 2024

Brown Richard E. Medycyna Rockefellera. Służba zdrowia i kapitalizm. Wektory 2021

Encyklopedia antykultury, praca zbiorowa, Capital Book 2023

Epiphanius Ukryta strona dziejów, Wydawnictwo Antyk 2009

Hongbing Song Wojna o pieniądz t.2. Świat władzy pieniądza, Wektory 2011

Jones Michael E. Libido dominandi. Seks jako narzędzie kontroli społecznej, Wektory 2022

Jones Michael E. Rebelia. Kościół katolicki i kulturowa rewolucja, Wektory 2019

Jung Carl Gustav Psychologia kundalini – jogi, Wydawnictwo KR 2003

Karoń Krzysztof Historia antykultury 1.0, wydawnictwo własne, 2019

Krajski Stanisław Masoneria polska 1993, Wydawnictwo św. Tomasza z Akwinu 1993

Krajski Stanisław Masoneria polska 1999, Wydawnictwo św. Tomasza z Akwinu 1999

La Mettrie Julien Offray de Człowiek – maszyna, Wydawnictwo De Agostini 2003

Lionni Paolo Szkoła lipska i systemowa destrukcja edukacji, Wydawnictwo Garda 2020

Mazur Marian Cybernetyka i charakter, Państwowy Instytut Wydawniczy 1967

Peeters Marguerite A. Gender – Światowa norma polityczna i kulturowa, Wydawnictwo Sióstr loretanek 2013

Peeters Marguerite A. Globalizacja zachodniej rewolucji kulturowej, Wydawnictwo Sióstr Loretanek 2010

Pluckrose Helen, Lindsay James Cyniczne teorie, Wydawnictwo WEI 2022

Rozwadowski Dariusz Marksizm kulturowy. 50 lat walki z cywilizacją Zachodu, Prohibita 2018

Rozwadowski Dariusz Marksizm w edukacji. Szkolnictwo jako oręż w budowie nowego człowieka, Prohibita 2024

Rousseau Jean – Jacques Emil czyli o wychowaniu, Ossolineum 1955

Schooyans Michael Aborcja i polityka, Instytut Jana Pawła Ii KUL, Lublin 1991

Schooyans Michael Ukryte oblicze ONZ, Wydawnictwo WSKSiM, Toruń 2002

Skinner Burrhus F. Nauka i zachowanie człowieka, Wydawnictwo Naukowe PWN 2022

Skinner Burrhus F. Poza wolnością i godnością, PIW 1978

Starr Miller Edith Teokracja okultystyczna, Wektory 2021

Sutton Antony C. Roosevelt – człowiek Wall Street, Wydawnictwo Garda 2018

Sutton Antony C. Skull and Bones. Tajemna elita Ameryki, Wektory 2018

Śliwerski Bogusław Współczesne teorie i nurty wychowania, Oficyna wydawnicza Impuls 1998

Wells Herbert George The Fate of Homo Sapiens, Secker & Warburg London 1939

Wells Herbert George World Brain, Methuen & Co. London 1938